Monday, 28 March 2011

品茗 - 香滑奶黃卷

March 27th 2011 (Sunday) 晴天

香滑奶黃卷

今日去飲茶,叫了這個奶黃卷,阿B很喜歡. 不太甜,幾好味.

Saturday, 26 March 2011

Things are just things

March 25th 2011 (Friday)

Things are just things.


這一句“Things are just things.” 是我今日從網上討論區看到的.

事情是一位美國人媽媽和她的兩個孩子在日本居住, 地震之後一直也未能回美國. 日日焦急地等待, 結果到咋日才走難回國. 為預防輻射污染, 她只能帶極少的隨身物品, 其他家檔都要留在日本,不能帶走. 很多人替她感到惋惜, 因為她會失去很多“有紀念性的物品”.
 
這位媽媽的回應是 “Things are just things. My children are what is important.” 

我也替她感到很惋惜,但當我看到她的回應, 我感到很大的啓發. 我看着書枱上的雜物, 屋裏面很多“有紀念性” 或“可能會有用” 的物件及爛紙, , 實在無需要keep 咁多.  我很同意, 這些雜物,其實並不重要,更非必要,不用留太多.

Friday, 25 March 2011

Play-Doh Advent Calendar

March 14th 2011 (Monday)


未到聖誕, 未到聖誕

今日找到這個Play-Doh Advent Calendar, 真係開心大發現。

事緣我在去年十一月已知道有這個聖誕月曆, 仲專程去揾。但當時的sales 十問九唔知, 完全唔知我講乜, 所以我也只好放棄。今日, 在相同的舖頭見到, 仲因為過季而賣平, 所以好抵($5), 買下來。我諗, 十一月的時侯唔係無貨, 而係整箱貨放歪了, 如今才找到出來賣。

這個advent calendar 之所以好係因為那24格唔係糖或朱古力, 而係玩Play-Doh 的小用具5個波就有Play-Doh 泥膠 孩子在March break 這幾天每日開幾格, 玩得好開心


Wednesday, 23 March 2011

Door Hanger

March 14th 2011 (Monday)  晴天  
 

今個星期係學校的March Break假期.

今日下午去了行mall. 那裏有得做手工, 今日係整 door hanger.
很簡單的貼貼貼, 都好靚呀.

Tuesday, 22 March 2011

Fish and Chips

March 20th 2011 (Sunday)

今日午餐食了這個 Fish and Chips. Ok la, 水準不過不失. 只是得一塊魚嫌略少.


每間餐廳煮出來的Fish and Chips 都不同,用的粉漿也不一樣,很難比較. 印象中食過最好味的Fish and Chips 是在Granville Island 的快餐店. 這已是多年前的事, 我也很多年無踏足温哥華. 餐廳是否仍在, 又或是我將記憶美化, 都不知道.

Fish and Chips 好油?  我知,襯自己仲後生, 食得就食啦.

日本零食

March 16th 2011 (Wednesday)

中午去了mall, 孩子參加那裏的跳舞活動. 去到先知係Aerobic般的活動, 無關係, 孩子跳足全程半句鐘, 一頭汗地完成今日的“節目”.


今日去開港式超級市場, 買了一些日本零食. 平時沒有細看那些是真正的日本貨, 今日都仔細地看清楚了. 希望日本的核危機早日化解, 我們可以放心食日本.

Monday, 21 March 2011

Apple Strudel

March 15th 2011 (Tuesday)


下午去了Richtree Restaurant cooking class, 整了Apple Strudel. 材料和做法都很簡單, 孩子玩得開心, 家長影得高興.

才$5的活動, 整完攞走自己的傑作外, 仲有T-shirt, 廚師帽, 加埋比番$5餐廳的gift card, 真係抵到呢..


(1)蘋果加入糖和麵包糠                           
(2)Filo酥皮掃上牛油  
(3)將蘋果放在酥皮上面                            
(4)捲起酥皮 
(5)焗好了                          
(6)灑上糖霜就完成了 

Sunday, 20 March 2011

鐵罐Piggy Bank

March 17th 2011 (Thursday)
 
今日已星期四, 放March Break 已過了一半. 孩子放假, 真係比平日更忙.
下午去了mall, 整了個鐵罐Piggy Bank.

今日中國內地和香港搶購食鹽, 真係好誇張咁. 我無打算去買鹽, 只覺得得啖笑”, 因為聽日可能要去搶糖, 後日搶胡椒粉......, 一星期後, 家裏的存貨大概夠用幾年.
家裏的尿片差不多用完, 明日等我去“搶”番幾箱......

Saturday, 19 March 2011

The Next Hello Kitty (at Puroland)

舊年在九龍灣的 “Who’s the Next Hello Kitty” 2011319日開始已在Puroland 出現!! 

The Next Hello Kitty



日版比較特別的是進場的紅地氈、顛倒屋和駕駛汽車:
  



日版會場精品:



Wallpapers: (可從Puroland特設Website download)




詳情可以看看Puroland 特設Website: The Next Hello Kitty at Puroland (http://www.puroland.co.jp/show/tnhk/nextkt.html)

去年在香港的Who's the Next Hello Kitty官網: Who's the Next Hello Kitty?     (http://nexthellokitty.com)

(Pictures from Sanrio.co.jp  and  puroland.co.jp)

Seafood Stir Fry

March 18th 2011 (Friday)


是日晚餐 - Seafood Stir Fry


港人開的一間西餐廳.
平日我喜歡食這裏的肉醬意粉.
今日我試了這個Seafood Stir Fry. Hmmm, 似乎係target老外的菜式, 其實好好味!

Tuesday, 15 March 2011

撲奶粉

March 13th 2011 (Sun)


....唉,估唔到我都要去撲奶粉....
在香港的家人問我, 駛唔駛幫我去撲日本奶粉, 幫阿B儲糧.
B出世至今都食明治, 是忠實Fans. 佢好鍾意食,食得肥肥白白又健康, 所以一直都食這牌子.

結果...家人買到6明治大仔,我已好開心了.
係好typical嘅香港人,我擔心新一批日本奶粉輻射污染 .
轉奶粉,我都唔想 ,D擔心,不過無辦法,食完自己的存貨也轉了.

Thursday, 10 March 2011

Button Nose Poster!!!!!

March 9th 2011 (Wednesday)

今晚睇Sanrio website, 見到四月號的草莓新聞出版了.



見到有Button Nose!!!!  仲要係大poster 和電腦wallpaper!!!!
超開心呀!!

究竟有幾多人識得佢? 有幾多fans?
我一直以為Button Nose 已在Sanrio 世界消失了.....今次佢忽然做Poster 主角, 好開心呀. 好希望佢可以強勢回歸, 或者出番一個系列都好呀.



(Pictures from Sanrio.co.jp)

Wednesday, 9 March 2011

維多利亞式相架

March 4th 2011 (Friday)

今日買了個相架, 好有維多利亞時代feel.
未諗放咩相入去, 只是在商店見到它就一見鍾情.

由去年十月開始就迷上粉紅色的
維多利亞式物品, 自那時起已到處搜尋.  發覺係小衆興趣, 可遇不可求, 所以每次見到心儀的就很開心.

Tuesday, 8 March 2011

BB 餅乾

BB 餅乾

在超市見到這盒BB 餅乾, 心諗"番鬼佬"嘢應該幾好.
外國嘛, 月亮特別圓嘛.





老公見到, 問我究竟有無睇清楚先買.......
看看左上角.......吓!!!!!
唔怪得阿B鍾意食啦.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
旺旺.......