Tuesday, 24 January 2012

Monday, 23 January 2012

恭喜發財!!

January 23rd 2012 (Monday)

恭喜發財!! 祝新的一年事事順景, 身體健康!!

Sunday, 15 January 2012

花街朱古力

January 2012

聖誕節時買了這盒花街朱古力. 兩大蚊有五大粒.

因為好耐無買無食過花街了, 所以平平地買來. 老公話佢唔 花街的, 不過都會試吓. 我哋一人試一粒, 反應一樣: 太甜!
老公和我都好喜歡甜食, 但這個真係過甜咗好多度, 不會再買了. 下次再食花街朱古力, 唔知會係幾時呢?

Wednesday, 11 January 2012

Build-A-Bear Hello Kitty (Red)

January 11th 2012 (Wednesday)

Build-A-Bear 又出Hello Kitty 公仔, 今次全紅色.
靚唔靚真係見人見志
. 我就覺得佢似發燒發到好高.....
 


(Picture from Facebook Build-A-Bear)

My Melody 食玩(Apron Mascot)

January 9th 2012 (Monday)

屋企附近開咗間新的大统華超級市場, 搞到個plaza又多車又多. 早兩日企圖去看看這間新超市, 架車在外圍兜一圈都唔掂, 出口更有警車把守. !

今日終於得閒D, 再去逛逛. 閒日總算無咁. 超市好多人, D shopping 阿嬸仲喜歡推人, 佢要看甚麼就照推過來. 大佬呀, 我同阿B唔係透明架. 很討厭這種推撞式行街方法, 好心就文明D, 我仲以為自己番咗內地呀. Un-able.
,有發現! 在糖果部竟然找到My Melody 食玩.


可能餓咗Melody太耐了, 所以買下來. 入面有Melody figure 吊飾一個, 貼紙一小張和一包pack 到好似乾燥劑咁嘅糖.

這款apron mascot 食玩, 五種, Kitty 大姊佔三款. 
 

Monday, 9 January 2012

Sanrio New Year Greetings 2012

January 8th 2012 (Sunday)

Sanrio以多個卡通人物畫了賀年畫, 大家可以在FB的網頁找到.

靚靚Melody!!



我愛的Button Nose也有份啊!!!

Album page:


  



(Pictures from Sanrio Global Facebook website)

(Link: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.269110453150444.65645.257612820966874&type=3)

Strawberry News 528 (February 2012)

Strawberry News 528 (February 2012)
 
今期Valentine特集號!! 

今期
Poster係Hello Kitty.


今期贈品A4 clear cases, 5選1.  


今期內容:Valentine 手作


Kitty Design Contest results

Kitty 最新房用品




(Pictures from Sanrio.co.jp)
(Link: http://www.sanrio.co.jp/goods/strawberry/strawberry.html)

Sunday, 1 January 2012

New Year Resolution 2012

January 1st 2012 (Sunday)


Happy New Year!!
一年之首在一個星期日, 係要日日都Sun Day, 風和日麗, 定係要人懶懶閒又過一年龍年喎, 大家似乎都似有所期望, 希望今年過得好.

其實呢, 我等待2012年已等了很久. 大約是2000年左右就開始等. 當時覺得2012好遙遠, 沒想過咁快就到了. 等嚟做乜? 點解要等? 會有咩事發生? 我都唔知架, 只希望2012會更好.

今年的新年願望是和平. 2011, 很多地方都動盪, 人心很不安寧, 戾氣很重. 2012,似乎仍要繼續混亂一陣子才能找到新方向, 所以我的願望是和平.

今年自己的New Year Resolution:
1. 健康方面: 減肥, 收腰, 減少食碳水化合物, 戒撈汁
2. 家庭方面: 給孩子快樂童年, expectations, 減少他們的壓力

今年的Melody Diary, 暑假時在香港買的, 希望今年寫多D.